September 8, 2009

i'M bLoGger Now..!! yEAy me

lalllaalla...
inilah kali pertama (malu,malu,malu) aku menulis sesuatu di dlm blog aku ini..
walaupun akaun blog ini sudah tercipta bertahun yg lalu,,
sungguh mengecewakan kerna terbiar begitu sahaja..!!!
kalaulah akaun ini boleh berkata-kata,,
akn terpacul ayat2 ini...PLEASE MAKE USE OF ME,PLEASE..!!!!
ngeee...tetapi apakah yg merangsang aku untuk menaip???...

haaa,,
"ituh yg kite tatao!!!"
(like izat,hafiz and azlan always said..sumpah,lagi skali aku denga dorg ckp mcm nie..rase nk pijak jew kpale dorg,alamak..ganas sgt la plak..huu)
the reasons are:
1. membace blog2 mmbe kuh sungguh merangsangkn..!!!
2. penuh warna n mcm best jew membuat luahan perasaan di alam siber nie..haha
3. aku da nk buhsan tahap gaban Z..
4. mengenang kn dimane aku akn saho mlm nie???...sengal punye kafe v2..apsal TUTUP??!!

reasons yg cukop konkrit mengapa Allah membuke pintu hati aku untuk menulis blog untok pertama kalinyer..credit to all my frens yg ade blog...
i'm blogger now..tp nk jd active not so damn sure ark...
coz FB n MS mcm lagi best..
[spe setuju angkat kaki..now..!!!] hey,,i mean it...

mmbe2 kuh,,ape lg??...jd follower aw..
heart you all...
<3

No comments: